Enter
Sales
MBO HBO
Nieuw
19 December

Office Manager - sales support

Talentrecruit heeft een vacature voor een Office Manager - Sales Support bij een bouw gerelateerd bedrijf in de regio Rijssen/Enter! Geef je graag ondersteuning aan sales en heb je uitstekende Excel-skills? Dan spreken wij jou graag! 

Jij krijgt het voor elkaar

Ben jij een echte duizendpoot met affiniteit voor het ondersteunen van de Sales afdeling binnen een dynamische omgeving?

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je hebt uitstekende Excel-skills. Je moet zelf in staat zijn om te werken met macro's en bijvoorbeeld draaitabellen en formules te maken. Je ontwikkelt spreadsheets, gaat rapportages maken, controleert verkoopcijfers etc. etc.
  • Je verwerkt klantorders in het systeem (AX), je controleert alle ordergegevens, verifieert eventuele onvolledigheden met klanten, en coördineert de leveringen samen met de logistieke afdeling om ervoor te zorgen dat alles op tijd wordt geleverd;
  • Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor klanten bij order gerelateerde vragen of problemen, je lost het snel en efficiënt op;
  • Salesmeetings voorbereiden. Het opstellen van de agenda, notuleren van de vergaderingen en het bijhouden van actiepunten voor de salesmeetings;
  • Sparringpartner van de Area Managers. Fungeren als sparringpartner voor de Area Managers, het bespreken van verkoopstrategieën en het bieden van ondersteuning;
  • Controlefunctie in de output van Customer Service en Sales. Het ondersteunen bij het controleren van de verkoopoutput en het monitoren van de prestaties van de afdelingen Customer Service en Sales;
  • Daarnaast ga jij je ook bezig houden met prijsbeheer, denk hierbij aan verkoop-prijslijst maken, uploaden en boeken van de prijslijst in AX en communiceer jij over de prijzen en prijslijsten naar de key accounts en de klanten.

Jouw nieuwe werkgever

Is een bouw gerelateerd bedrijf in de regio Rijssen/Enter.

Jammer genoeg is dit alles wat we hier en nu met je over de werkgever kunnen delen. Toch kunnen we ons voorstellen dat je meer wilt weten. In dat geval, adviseren we je om contact op te nemen met onze recruiter Linda via +31621474098.

Onze checklist

Wat breng jij mee?

  • Je hebt een afgeronde MBO- of hbo-opleiding, bij voorkeur in een financiële, secretariële of administratieve richting;
  • Minimaal 2-3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur binnen een internationale werkomgeving;
  • Je hebt ervaring met het werken in ERP-systemen (bij voorkeur AX);
  • Je bent een topper in het werken met Excel.

Dit zijn de arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris tussen de €3000 en €3500 afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 37 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
  • Het gaat om een tijdelijk dienstverband, voor 24-32 uur per week.

Jouw vak is ons specialisme

Wij zijn TalentRecruit, dé specialist als het gaat om Sales & Marketing vacatures. Dit doen we met een persoonlijke benadering, heldere afspraken en recruitment op maat. Dankzij ons uitgebreide netwerk en kennis van de branche bemiddelen wij succesvol voor vaste, tijdelijke en interim functies in de regio's Overijssel en Gelderland. Vragen over deze vacature of onze werkwijze? Onze recruiter Linda heeft het antwoord via +31621474098.

Nog 1 klik verwijderd

Van jouw nieuwe baan als Office Manager - Sales Support ondersteunend aan sales en met Excel-skills. Ben jij enthousiast over de functie en heb je onze checklist afgevinkt? Solliciteer dan nu op de vacature via onderstaande button en misschien drinken we binnenkort een kop koffie met elkaar.

Linda Posthuma

Meer informatie

  • Sinds Juni 2024
  • Recruitment Professional
  • Sales & Marketing

Relevante vacatures

Inschrijven
Talent Recruit gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.